Kickboksen: van beginner tot gevorderd, van jong tot oud!

Kickboksen is naast een goede vorm van zelfverdediging ook een zeer geschikte cardio work-out. Tegenwoordig beoefenen veel recreanten de sport voor meer conditie, lenigheid en kracht. Kickboksen is geschikt voor jong en oud.

Tijdens de training wordt het hele lichaam intensief aan het werk gezet dat zorgt voor een snelle calorieverbranding en spieropbouw. Bij Moksha gym bestaat de mogelijkheid op eigen niveau te trainen en bijvoorbeeld alleen te kiezen voor cardio training en techniek. Voor recreanten is het mogelijk om te leren sparren, maar dit hoeft niet.

Wil je meer dan alleen een leuke work-out of conditietraining? Dan is het mogelijk deel te nemen aan de gevorderden/wedstrijdgroep (bij voldoende ervaring en in overleg met de trainers). In deze lessen leer je meer technieken, inzicht/tactiek en doorzettingsvermogen. Het tempo van de lessen ligt hoger en er is meer mogelijkheid om te kunnen sparren. Als je wedstrijden wil vechten, dien je ruim voldoende trainingsuren achter de rug te hebben en inschrijving gaat alleen in overleg met de trainers. Team Moksha gym hecht veel waarde aan persoonlijke begeleiding en aandacht voor de wedstrijdvechters tijdens hun voorbereiding.

Ben je op zoek naar meer persoonlijke aandacht buiten de reguliere lessen en begeleiding? Training op maat wanneer het jou uitkomt? Of wil je met een groep een workshop kickboksen of weerbaarheid volgen voor bijvoorbeeld teambuilding of personeelsuitje? Voor aanvragen of meer informatie over personal training (kickboksen), personal coaching (weerbaarheid) of workshops stuur een mail naar info@de-wegwijzer.com of kijk op www.de-wegwijzer.com.